12 05 2007

ANNEMİN VE BÜTÜN ANNELERİN ANNELER GÜNÜNÜ KUTLUYOR, HEPSİNİN ELLERİNDEN ÖPÜYORUM...         ANACIĞIM —Anneme ve bütün annelere— Nasıl hatırlamam anacığım nasıl Kaç geceler bana ninni söylerdi Hasta olunca oydu başucumda bekleyen Biraz yorulmayayım, üzülmeyeyim, hemen Alır kucağına okşardı, saçlarımı öperdi. Nasıl hatırlamam anacığım nasıl Uzun kış geceleri masal masaldı Güzel çoban kızları, iyi kalpli sultanlar Bir suyun akışı gibi geçip gitti zamanlar Şimdi ne o dünkü çocuk, ne de o masal kaldı. Nasıl hatırlamam anacığım nasıl Yıkayan oydu mürekkep lekeli parmaklarımı Akşam biraz geciksem yollara düşerdi Sokağa çıkarken «Yavrucuğum üşütme» derdi. Hemen bir kazak örerdi biraz boş kaldı mı. Nasıl hatırlamam anacığım nasıl Bilirim yine kalbinde yerim anacığım Selam sana Anneler Günü İstanbul’dan Yeni dönmüşçesine bir akşam okuldan Vefalı ellerinden öperim anacığım. Ümit Yaşar oğuzcan... Devamı

09 05 2007

  OĞLUMUN ODASINA YAPTIĞIM ÇERÇEVE.OĞLUMUN ANA SINIFINDAYKEN ÇEKİLDİĞİ ( HANİ ŞU TAKVİM YAPILAN RESİMLERDEN) RESMİNİ NASIL DEĞERLENDİREBİLİRİM DİYE DÜŞÜNÜYORDUM.BİR GÜN OKULDAN KİL İSTEDİ ÖĞRETMENİ. BU BANA HEMEN BİR FİKİR VERDİ.EVDE Bİ DOLABIN ARKASINDAN ÇIKAN VE ATAMADIĞIM KONTRAPLAK VARDI. BUNU AKRİLİK BOYAYLA BEYAZA BOYADIM.DAHA SONRA ÜZERİNDEKİ OBJELERİ KİLDEN YAPTIM VE BİR GÜN KURUMAYA BIRAKTIM. SONRA DA BOYADIM.NALBURDAN Bİ İNCE BİR DE KALIN HALAT ALDIM. OBJELERİ SICAK SİLİKONLA YAPIŞTIRDIM.BÖYLE Bİ ŞEY OLDU.TAMAMEN BENİM ÜRETİMİM OLDUĞUNDAN DUVARA ASMAKTAN BÜYÜK Bİ ZEVK DUYDUM.         Devamı

27 04 2007

DUVAR RESMİ

Çok sevdiğim bi arkadaşım benden yeni doğacak olan oğlunun odasının duvarlarına resim yapmamı istemişti.Önce biraz tereddüt ettim, yapabilirmiyim diye sonra ısrarlarına dayanamayıp yaptım.Fena da olmadı.Sizlerle paylaşmak istedim.Bu arada bebeğimiz de doğdu.Tuna bebeğe uzun ömürler diliyorum.         Devamı

19 04 2007

DOĞUM GÜNÜM

VEEE YİNE BİR DOĞUM GÜNÜM DAHA.                     Devamı

07 04 2007

FİMO HAMURU

FİMO DAN TAKILARA DEVAM                                Devamı

02 04 2007

EN İYİ BLOG

  Her ay yapılan başvurular arasından 1 blog, katılımcıların oylarıyla seçiliyor.Bu etkinliğe katılmanızı tavsiye ederim.Ben bu etkinliğe katılıyorum. Blogunuzun pozisyonunu öğrenmek için ADAY OLUN! http://eniyiblog.blogspot.com Devamı

01 04 2007

HAYDİ YARDIMA

Aşağıdaki yazıyı blogcu arkadaşımız meeluu nun bloğunda gördüm ve hemen benim de yayınlamam gerektiğini düşündüm.Ben bugün itibariyle elime geçen herşeyi biriktirmeyi düşünüyorum.Zaten zor atan bir insanım. Her materyalin nasıl geri dönüşebileceğini düşünürdüm.Şimdi en azından bunların birilerine yarar sağlıyacağını bilmek insanı hem rahatlatıyor hemde mutlu ediyor.Sizlerin de bu konuda duyarlı olacağınızı düşünüyorum.     Merhaba. Oncelikle kendimi tanitmak isterim. Ismim DILEK TATAR. ŞIRNAK kiz meslek lisesi muduresiyim . Sizden okul olarak bir ricamiz olacak. Lutfen yanlis anlasilmasin degerlendirebildiginiz urunlere degil, sadece çöpe atmayi dusundugunuz urunlere talibiz. Ornegin kacik corap, kirilmis bir biblo, sokulmus, yirtilmis, yipranmis bir giyecek gibi. Veya hani bir seyin ambalaj kagidi, onun kurdelesi gibi. Yani elinizin altinda cope atmak istediginiz seylere talibiz. Lutfen kullanabileceginiz veya maddi olarak size geri donebilecek seyler olarak dusunmeyin. Sizden kullanilmamis ve sattiginiz urunleri istemiyoruz. Nedenini aciklamak daha da duyarli olmanizi saglayacak diye dusunuyorum. Okulum tam gun bir okul ve ogrencilerim genel olarak koylerden geliyorlar ve o yuzden ogle yemegi yiyemiyorlar. Onlara ogle yemegi cikarabilmek icin, ogretmen arkadaslarimla birlikde kermes duzenliyoruz ve bu artik materyalleri degerlendiriyoruz. Bu konuda duyarli olursaniz ve bir kiside olsa cevrenize iletirseniz cok sevinirim. Unutmayin sizin o cop dediginiz sey, bir kiz ogrencinin bir ogunde olsa karninin doymasina yarayacak. Simdiden tesekkurler. Ilginizden oturu simdiden kendi adima ve ogrencilerim adina tesekkur ederim. Ismim DILEK TATAR. Okul adresimiz: NAZMIYE DEMIREL KIZ MESLEK LISESI - SIRNAK Telefon numaramiz: 04862161734 mail adresimiz: nazmiyedemirelkml@edu.tr.tc ... Devamı

31 03 2007

FİMO HAURUNDAN ÇİÇEK

FİMO HAMURUNDAN ÇİÇEK YAPIMI                                                           Devamı

30 03 2007

MEVLİD KANDİLİ

TÜM MÜSLÜMAN ALEMİNİN MEVLİD KANDİLİNİ KUTLARIM   Devamı

27 03 2007

SOBELENDİM

 Uzun bir aradan sonra yine sobelendim.Canım arkadaşım sibelgöllü beni ''en beğengdiğim 5 blog adı'' için sobelemiş.Ben de görevimi yerine getiriyorum. Bu arada şunu belirtmeden geçemiycem, arkadaşlarımın hepsinin bloglarını çok beğeniyorum.Zaten arkadaş olmadan önce bloglarına bakıp beğendiğim blogları arkadaşım seçmiştim, çok da isabetli seçimler yaptığımı zaman içinde daha iyi gördüm.  Şimdi bu açıklamadan sonra mecburi olarak yazalım bakalım TOP 5 imizi   http://pastel.blogcu.com. : Şimdi pastel ismini görünce hemen ''ablası tabii onun bloğunu beğenecek'' diye düşünmeyin.İnanın bu konuda çok objektif olarak değerlendirme yapıyorum. Ablam pastel in bloğunu, yenilikçi oluşundan, yeni blogculara ışık tuttuğundan ve gerçekten bu iş için emek veren bir blog olduğundan çok beğeniyorum.   http://cicibsiiy.blogcu.com :  Her seferinde büyük bir merakla ''acaba bugün ne gibi bir şeyler öğreneceğim'' düşüncsiyle girdiğim bir blog. Ellerine sağlık benim için de en iyi blog adayları içindesin canım arkadaşım.   http://sibelgöllü.blogcu.com :  Bize Şanlıurfayı ne güzel tanıttın.Sayen de hayranlığım bir kat daha arttı.Bugün bile eşime bir Urfa gezisi yapalım dedim.Sanırım sonunda gideceğiz.Sibel arkadaşım aynı zamanda hamaratlığıyla,sıcaklığıyla benim vazgeçilmezlerim arasında.öpüyorum canım seni.   http://gulten.blogcu.com. : Beğendiğim ve taktir ettiğim bloglardan.Bir ara artık bırakıcam falan diyordu ama umarım böyle bir şey yapmaz.Hepimiz çok üzülürüz.Senin de eline yüreğine sağlık, sakın bir yere gitme arkadaşım.   http://peruze.blogcu.com : Süper yemekleriyle ve mutfağıyla vazgeçilmezlerden. İnsanlara sadece güzel yemek yapmak  değil bunu iyi bir şekilde sunmanın da önemini gösteriyor.Ellerine sağlık hayatım.   AAA bitti halbuki ben daha bir sürü yazacaktım.didems, aslanbeysevinç,aramıza yeni katılan  ama kısa sürede çok yol kateden defne... Devamı